Általános szerződési feltételek
Átalános szerződési feltételek
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Szolgáltató által a simplesms.hu honlapon keresztül nyújtott tömeges sms küldését lehetővé tevő szolgáltatás igénybevételének feltételeit tartalmazza, mely eltérő egyedi megállapodás hiányában irányadó a Szolgáltató és a Megrendelő között létrejött jogviszony egészére.
1. Szerződő Felek
1.1. Szolgáltató:
Cégnév: APPON LINE Kft ( továbbiakban: Szolgáltató)
Székhely: 2120 Dunakeszi, Római utca 1.1.
Cégjegyzékszám: Cg.13-09-229851
Adószám: 23137631-2-13
Képviselő: Sulcz Roland János ügyvezető
E-mail: info@appon.hu
Telefon: 06-30-0960620
1.2. Megrendelő: az a jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet, egyéni vállalkozó, egyéni cég és természetes személy (fogyasztó), aki a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást a honlapra történő regisztrációt követően igénybe veszi; illetve a regisztrációt a honlapon kezdeményezi
2. Fogalom meghatározások, értelmező rendelkezések
2.1. Adatkezelési Tájékoztató: a Szolgáltató által a Honlapon közzétett azon tájékoztató, mely tartalmazza a Honlap használatával összefüggően végzett adatkezelési tevékenységre vonatkozó lényeges információkat, úgy mint az adatkezelő megnevezését, főbb adatait és elérhetőségeit; a kezelt adatok körét, az adatkezelés célját, időtartamát, jogalapját; az adattovábbítás eseteit; az alkalmazott sütikre (cookie) vonatkozó tájékoztatást; az adatbiztonság körében tett intézkedéseket, alkalmazott módszereket; illetve az adatkezeléssel érintett jogait
2.2. ÁSZF: jelen dokumentum, azaz a Szolgáltató által a simplesms.hu honlapon keresztül nyújtott tömeges sms küldését lehetővé tevő szolgáltatás igénybevételének feltételei, mely eltérő egyedi megállapodás hiányában irányadó a Szolgáltató és a Megrendelő között létrejött jogviszony egészére.
2.3. Címlista: a Megrendelő által a felhasználói fiókba rögzített címlista mely a neveket és hozzájuk kapcsolt telefonszámokat tartalmazza
2.4. Egyenleg: Megrendelő által a felhasználói fiókba feltöltött pénzösszeg (HUF)
2.5. E-mail cím:
2.5.1. egyrészt a Megrendelő által a regisztráció érdekében megadott e-mail cím, mely a későbbiekben a belépés során mint felhasználónév szolgál és melyre Szolgáltató a regisztrációs folyamatban a felhasználói fiók aktiválásához szükséges e-mailt küldi
2.5.2. másrészt a regisztráció során megadott kapcsolattartói e-mail cím, amin keresztül Felek a jogviszonyt érintő elektronikus levelezést lebonyolítják. Ezen 2.5.2. pont szerinti e-mail cím a felhasználói fiókban bármikor módosítható.
Megrendelőnek lehetősége van mindkét célra ugyanazt az e-mail címet megadni, azzal, hogy tudomásul veszi, hogy a későbbiekben kizárólag a kapcsolattartói e-mail cím módosítható.
2.6. Felek: Szolgáltató és Megrendelő együttesen
2.7. Honlap: simplesms.hu weboldal
2.8. Portál: a simplesms.hu smsküldő rendszer oldala
2.9. Ismert Megrendelő: A Szolgáltatóval korábban létrejött jogviszony keretében már szerződéses kapcsolatban álló Megrendelők
2.10. Kapcsolattartó: a Megrendelő által a regisztráció során meghatározott - későbbiekben a profilon belül módosítható – természetes személy, aki – a cégjegyzésre jogosult képviselőn túl - kizárólagosan jogosult a megadott e-mail címről és/vagy telefonszámról nyilatkozattételre a Megrendelő képviseletében.
Szolgáltató nem köteles és nem jogosult ellenőrizni a megadott kapcsolattartó eljárási jogosultságát, illetve a megadott adatok helyességét, ezekért a Megrendelő tartozik felelősséggel.
Megrendelő – legalább a felhasználói profiljában történő módosítás útján - haladéktalanul köteles bejelenteni Szolgáltató felé a kapcsolattartó személyében és/vagy elérhetőségeiben bekövetkezett változást.
2.11. Megrendelő: lsd. 1.2. pont, ideértve az Ismert Megrendelőt és az Új Megrendelőt egyaránt
2.12. Regisztráció: a Szolgáltatás igénybevételének feltétele a Honlapra történő regisztrációval felhasználói fiók létrehozása
2.13. Szolgáltatás: a Szolgáltató által üzemeltetett simplesms.hu oldalon keresztül történő tömeges sms-küldése, - fogadása, küldött és fogadott smsek tárolása a felhasználói fiókban
2.14. Szolgáltató: lsd. 1.1. pont
2.15. Távközlési Szolgáltatás: olyan gazdasági tevékenység, amelynek keretében a Távközlési Szolgáltató közcélú távközlési és ezzel szervesen összefüggő egyéb, kiegészítő szolgáltatást végez díj ellenében más részére, vagy hálózatát – e célból – másnak átengedi.
2.16. Távközlési Szolgáltató: A Szolgáltatóval, mint előfizetővel szerződéses kapcsolatban álló, távközlési szolgáltatás nyújtására jogosult jogi személy, jogi személyiség nélküli gazdasági társaság vagy egyéni vállalkozó (Magyar Telekom Nyrt, Yettel Magyarország Zrt)
2.17. Telefonszám: Megrendelő által a regisztráció során megadott kapcsolattartói telefonszám, amin keresztül Szerződő Felek a jogviszonyt érintő szóbeli kommunikációt lebonyolítják. A telefonszám a felhasználói fiókban bármikor módosítható.
2.18. Új Megrendelő: A Szolgáltatóval korábban létrejött jogviszony alapján szerződéses kapcsolatban még nem álló Megrendelők
3. Szerződés tárgya
3.1. Szolgáltatás igénybevételének feltételei:
3.1.1. A Szolgáltatás igénybevételének feltétele a felhasználói fiók létrehozása (regisztráció)
3.1.2. Regisztráció folyamata:
3.1.2.1. Regisztráció kezdeményezése, az alábbi adatok megadásával:
- a későbbiekben a belépésnél felhasználónévként is funkcionáló e-mail cím
- kapcsolattartói adatok:
- Név (előtag, vezetéknév, keresztnév)
- E-mail cím (megegyezhet az előző pont szerinti e-mail címmel)
- Telefonszám
Szolgáltató nem köteles és nemjogosult ellenőrizni a megadott kapcsolattartó eljárási jogosultságát, illetve a megadott adatok helyességét, ezekért a Megrendelő tartozik felelősséggel.
Megrendelő – legalább a felhasználói profiljában történő módosítás útján - haladéktalanul köteles bejelenteni Szolgáltató felé a kapcsolattartó személyében és/vagy elérhetőségeiben bekövetkezett változást.
- számlázási adatok:
- Cégnév/Számlázási név
Székhely/Lakóhely (irányítószám, helység, közterület neve, típusa, házszám, emelet, ajtó)
- Cégnév/Számlázási név
- jelszó
3.1.2.2. Regisztrációs igény elküldése „Regisztrálok” csempére kattintva
A „Regisztrálok” csempe akkor válik aktívvá, ha Megrendelő az erre szolgáló jelölőnégyzet alkalmazásával:
- elfogadja
- jelen ÁSZF-et
- az Adatkezelési Tájékoztatót
- nyilatkozik arról, hogy
- a megadott adatok a valóságnak megfelelnek
- a regisztrációt saját nevében, vagy általa képviselni jogosult jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet, egyéni vállalkozó, egyéni cég, vagy természetes személy nevében kezdeményezi;
- tudomásul veszi, hogy amennyiben álképviselőként jár el, úgy jogi felelősséggel tartozik
3.1.2.3. Regisztrációs igény megerősítése
a) Új Megrendelők a felhasználónévként megadott e-mail címre kapnak üzenetet a regisztráció megerősítéséhez szükséges linkkel, melyre kattintva aktiválhatják a felhasználói fiókot
b) Aktiválás/megerősítés nélkül a felhasználói fiók nem jön létre, a megadott adatok 24 óra elteltével törlésre kerülnek Szolgáltató adatbázisából.
3.2. Szolgáltatás használata:
3.2.1. SMS küldése
Az „SMS küldés” menüponton keresztül Megrendelőnek lehetősége van az általa megadott „Üzenet” szövegét belföldi és külföldi Távközlési Szolgáltató hálózatába tartozó több címzett részére kiküldeni
Az SMS szövegére Szolgáltatónak ráhatása nincs, azt Megrendelő szabadon határozza meg az alábbiak figyelembevétele mellett:
- egy üzenetben 160 karakter küldhető egy üzenetben amennyiben az üzenet nem tartalmaz speciális ékezeteket – a karakterszámokat az „Üzenet” ablak felett nyomon követheti
- speciális ékezetek (melyeket az alap sms protokol nem támogat) vagy speciális karakterek esetén egy üzenet hossza csak 70 karakter lehet
- ha az üzenet hosszabb a fenti 160 vagy 70 karakternél (karakterektől függően) akkor az smsek összefűzése miatt 1 sms csak 153 vagy 67 karaktert tartalmazhat az sms protokoll szabályainak megfelelően
- az üzenet tartalmáért Szolgáltató mindennemű felelősségét kizárja, azért kizárólagosan Megrendelő felelős
- kizárólagosan Megrendelő tartozik felelősséggel a címzettadatok adatkezelésének jogszerűségéért, így különösen azért, hogy azokhoz jogszerűen jutott hozzá.
3.2.2. A küldött és fogadott smsek 12 hónapig vagy a Megrendelő törléséig megtalálhatóak. és keresési szempontok (pl. címzett/küldő, dátum, üzenet tartalma) alapján visszakereshetőek a felhasználói fiókban
3.3. Szolgáltatás ellenértéke, fizetési feltételek, elévülés
3.3.1. A Szolgáltatás aktuális egységárát a Szolgáltató az „Áraink” menüpont alatt teszi közzé.
3.3.2. Megrendelő minden küldött SMS-ért ellenértéket köteles fizetni, függetlenül a kézbesítés sikerességétől.
3.3.3. A Megrendelő által fizetendő ellenérték meghatározásának módja: a közzétett egységár és a Megrendelő által küldött és/vagy fogadott sms-ek szorzata
3.3.4. Fizetési feltételek Ismert Megrendelők részére
3.3.4.1. Amennyiben nem éltek az egyenlegfeltöltés lehetőségével - utólagos elszámolás keretében kerül sor számla kiállítására minden hónap 5. napjáig.
3.3.4.2. A számlák fizetési határideje átutalás esetén 8 nap. Késedelmes teljesítés esetén a Szolgáltató jogosult a mindenkori jegybanki alapkamat + 8 % mértékű késedelmi kamat felszámítására
3.3.4.3. A felszólítás eredménytelensége esetén Szolgáltató a felhasználói fiókot a számla kiegyenlítéséig – de legfeljebb 30 napra - felfüggeszti.
A felfüggesztés feloldására a Szolgáltató 10.000 Ft + ÁFA összeget számít fel adminisztrációs költségként.
3.3.4.4. Amennyiben a felfüggesztési határidő is eredménytelenül eltelik, úgy a Szolgáltató jogosult a Szerződés azonnali hatályú felmondására
3.3.5. Új Megrendelők a Szolgáltatást kizárólag a felhasználói fiók Egyenlegének terhére és keretei között jogosultak igénybe venni.
3.3.6. Fizetési módok:
3.3.6.1. A számla kiegyenlítésének módja(i):
- Bankkártyás fizetés a stripe.com rendszerén keresztül
- Banki átutalás
3.3.6.2. Az egyenleg feltöltésének módja:
Az egyenleg feltöltés minden esetben a Portálon kezdeményezhető bejelentkezést követően a felhasználó nevére kattintva majd ott a számlák menüpont alatt.
3.3.7. Felek rögzítik, hogy a jelen jogviszonyból származó követelések elévülési ideje 5 (öt) év, melyet a Szolgáltató fizetési felszólítása is megszakít.
3.4. Szolgáltató jogai és kötelezettségei
3.4.1. Szolgáltató köteles a Honlap zavartalan, rendeltetésszerű működését, a Szolgáltatás szerződésszerű igénybevételének lehetőségét biztosítani.
Szolgáltató 10.000 db SMS/óra kapacitást biztosít.
3.4.2. Szolgáltató köteles a saját érdekkörében esetlegesen felmerülő hibák javítását megkezdeni a tudomásszerzéstől számított lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 4 órán belül.
A határidő meghosszabbodik ha a hiba kijavításához harmadik személy – így különösen hatóság – jóváhagyása, közreműködése szükséges. Ebben az esetben a fenti határidő az ennek érdekében tett Szolgáltatói kezdeményezésre vonatkozik.
3.4.3. Szolgáltató köteles a Szolgáltatás igénybevételét befolyásoló tervezhető karbantartási munkálatokról a Megrendelőket a tervezett időpont és feltehetően szükséges időintervallum megjelölésével legalább 7 nappal korábban a Honlapon tájékoztatni.
3.4.4. Szolgáltató jogosult az utólagos elszámolás keretében teljesítő Megrendelők részére számlát kiállítani a tárgyhót követő hónap 5. napjáig.
3.4.5. Szolgáltató kártérítési felelőssége:
3.4.5.1. Szolgáltató megtéríteni tartozik a 3.4.2. pontban foglalt kötelezettsége megszegésével a Megrendelőnek igazoltan okozott kárt.
3.4.5.2. A Szolgáltató felelőssége a tényleges kárra vonatkozóan (ide nem értve az elmaradt hasznot), és csak felróhatósága esetében áll fenn, azaz mentesül a kártérítési felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a késedelem elkerülése, illetve a hibátlan teljesítés érdekében úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben elvárható.
3.4.5.3. A Szolgáltató a Távközlési Szolgáltató és/vagy roaming-partnere, érdekkörében felmerült okra, és/vagy a mobilhálózatok működésében bekövetkező zavarokra, hibákra visszavezethető hibás teljesítésért a felelősségét kizárja.
3.4.5.4. A Szolgáltató nem felel az olyan, a szerződéskötéskor előre nem látható, ellenőrzési körén kívül eső, külső ok miatt bekövetkező károkért, amelyekkel kapcsolatban nem volt elvárható, hogy a szerződésszerű teljesítést akadályozó körülményt elkerülje, vagy annak kár következményeit elhárítsa (vis maior). Így különösen: háború, polgárháború, forradalom, terrorizmus, valamint az előbbiek közül bármelyik bekövetkezésének nagy valószínűsége; az olaj, gáz, energia, üzemanyag vagy más alapanyagok szállításának szünetelése; tűz, robbanás, hurrikán, tornádó, földrengés, vulkán, és olyan rendkívüli időjárási körülmények, amelyek rendszeresen nem fordulnak elő, vagy bármely más, hasonló súlyú természeti esemény; járvány
3.4.5.5. Nem téríti meg a Szolgáltató a kárnak azt a részét, amely abból származott, hogy a Megrendelő a kár elhárítása és csökkentése érdekében nem úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben elvárható.
3.4.5.6. A Szolgáltató a Megrendelő oldalán lévő szoftver tekintetében nem vállal semmiféle felelősséget, kivételt képez ez alól az az eset, amikor azt a Szolgáltató készíti el. Ebből kifolyólag a nem a Szolgáltató által készített szoftver helytelen működése miatt bekövetkező, nem szándékosan történő SMS kiküldésért a Szolgáltató anyagi felelősséget nem vállal.
3.4.5.7. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a károkért, amelyek a Megrendelőt amiatt érik, mert a Szolgáltató szolgáltatási jogosultságát visszavonják, vagy úgy módosítják, hogy ennek következtében nem tud eleget tenni a szerződésben foglalt kötelezettségeinek.
3.5. Megrendelő jogai és kötelezettségei
3.5.1. Megrendelő jogosult a Szolgáltatás igénybevétele keretében a Honlapon keresztül SMS küldésére és fogadására, valamint a küldött és fogadott SMS-ek visszakeresésére.
3.5.2. Megrendelő jogosult és köteles Szolgáltatót értesíteni a Honlapon tapasztalt üzemzavarról, hibáról illetve bármely más, a Szolgáltatás elérhetőségét, igénybevételét befolyásoló körülményről; köteles a hiba elhárítása érdekében együttműködni, a kármegelőzés körében minden elvárható szükséges intézkedést megtenni.
3.5.3. Megrendelő – legalább a felhasználói profiljában történő módosítás útján - haladéktalanul köteles bejelenteni Szolgáltató felé a kapcsolattartó személyében és/vagy elérhetőségeiben bekövetkezett változást. Szolgáltató a késedelemből eredő kárért mindennemű felelősségét kizárja.
3.5.4. Új Megrendelő köteles Egyenlegét a Szolgáltatás használatához előre láthatóan szükséges összeg erejéig feltölteni; tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatást kizárólag az Egyenlege terhére jogosult igénybe venni, Szolgáltatót e körben semminemű felelősség nem terhelheti.
3.5.5. Ismert Megrendelő köteles a Szolgáltató által kiállított számlákat határidőben kiegyenlíteni.
3.5.6. Megrendelő a Szolgáltatás igénybevétele során köteles tartózkodni harmadik személyek jogainak, jogos érdekének sérelmétől, továbbá a küldött üzenettel nem valósíthat meg bűncselekményt.
3.5.7. Megrendelő kizárólag olyan címzettek részére küldhet üzenetet, akik ehhez hozzájárultak; a hozzájárulást Megrendelő Szolgáltató kérésére igazolni köteles.
3.5.8. Megrendelő nem jogosult jogosulatlanul üzeneteket küldeni, így különösen kereskedelmi hirdetéseket, kéretlen üzeneteket.
3.5.9. Megrendelő köteles tiszteletben tartani Szolgáltató üzleti érdekeit, azt sértő, vagy veszélyeztető SMS küldésétől tartózkodni.
3.5.10. Megrendelő kártérítési felelőssége:
Megrendelő megtéríteni tartozik valamennyi a szolgáltatót az ő magatartására visszavezethetően ért kárt, így különösen de nem kizárólagosan a titoktartási kötelezettség megszegése okán a Távközlési Szolgáltató által Szolgáltatóval szemben érvényesített esetleges kötbért, kártérítés
4. Szerződés hatálya
4.1. A Szerződés létrejötte:
A Felek közötti szerződés a Megrendelő felhasználói fiókjának létrehozásával megvalósított ráutaló magatartásával jön létre, melyet fentiek értelmében megelőzött a jelen ÁSZF rendelkezéseinek az elfogadása is.
Megrendelő és Szolgáltató között egyedi írásbeli szerződés nem jön létre.
Amennyiben a Szerződés valamely rendelkezése érvénytelenné, vagy hatálytalanná válna, az a többi rendelkezés, illetve a Szerződés érvényességét nem érinti, kivéve, ha az érvénytelenné, vagy hatálytalanná vált rendelkezés nélkül a Felek a Szerződést nem kötötték volna meg.
4.2. A Szerződés időtartama:
Szerződő Felek közötti szerződés határozatlan időtartamra jön létre.
4.3. A Szerződés módosítása
4.3.1. A Szerződés szóban vagy ráutaló magatartással történő módosítását a Felek kizárják.
4.3.2. Jelen ÁSZF-et Szolgáltató egyoldalúan jogosult módosítani, azzal, hogy a módosításáról a Megrendelőket a módosítás hatályba lépését legalább 30 nappal megelőzően a kapcsolattartói e-mail címre küldött üzenettel értesíti.
Az ÁSZF módosítás Megrendelő részéről elfogadottnak tekintendő, amennyiben az erre vonatkozó figyelemfelhívást is tartalmazó értesítés kézhezvételét követő 15 napon belül az ellen nem emel kifogást.
Amennyiben Megrendelő az ÁSZF módosításával szemben kifogást emel, és a Felek között a kifogás Szolgáltató általi kézhezvételét követő 15 napon belül a kifogásolt rendelkezések tekintetben nem jön létre megállapodás, a határidő elteltével a Szerződés megszűnik.
4.4. A Szerződés megszűnése, megszüntetése:
4.4.1. A Szerződés megszűnik:
4.4.1.1. A Szolgáltató/Megrendelő jogutód nélküli megszűnésével; Megrendelő halálával
4.4.1.2. Rendes felmondással történő megszüntetés esetén
A Felek között létrejött Szerződést bármelyikük jogosult 30 napos felmondási határidő alkalmazása mellett felmondani.
A felmondási határidő kezdőnapja a másik féllel történő közlést követő nap.
4.4.1.3. Azonnali hatályú felmondással történő megszüntetés esetén
Felek bármelyike jogosult a másik fél súlyos szerződésszegése esetén a másik félhez intézett egyoldalú nyilatkozatával Szerződést azonnali hatállyal felmondani.
A felmondás a másik féllel történő közlés napján lép hatályba.
Szolgáltató súlyos szerződésszegésének minősül különösen, ha:
- a Szolgáltatás saját érdekkörében felmerült okból legalább 24 órán át nem elérhető.
Megrendelő súlyos szerződésszegésének minősül különösen, ha:
- a Szolgáltatás igénybevétele során bűncselekményt valósít meg és/vagy harmadik személy jogát/jogos érdekét sérti;
- a címzett adatok kezelésére jogalappal nem rendelkezik
- fizetési kötelezettségét a Szolgáltató fizetési felszólításában foglalt határidőn belül sem teljesíti
- bármely olyan magatartás, amely miatt Szolgáltatóval szemben harmadik személy kártérítési – és/vagy kötbérigényt érvényesít
4.4.1.4. A 4.3.2. pontban rögzített esetben
4.4.2. Szerződés megszűnésének következményei:
4.4.2.1. A felmondás hatálybalépésének napján a felhasználói fiók törlésre kerül.
4.4.2.2. Amennyiben a Szerződés azonnali hatályú felmondására Megrendelő (Ismert Megrendelő) fizetési elmaradása okán került sor, úgy a Szolgáltatás ismételt igénybevételére kizárólag a tartozása kiegyenlítését követően és kizárólag az Egyenlege terhére és keretei között lesz jogosult, az utólagos fizetés lehetőségére való jogosultság nem illeti meg.
4.4.3. Pénzügyi elszámolás a Szerződés megszűnése esetén:
A Szerződés bármely okból történő megszűnése esetén a Felek legkésőbb a megszűnést követő 30 napon belül (?) egymással elszámolnak.
Elszámolás keretében Szolgáltató a Megrendelő pozitív egyenlege esetén - 10.000 - Ft + ÁFA adminisztrációs díj és költség levonása után – intézkedik annak visszautalása iránt.
5. Egyéb rendelkezések
5.1. Titoktartás
Felek a Szerződés teljesítése során tudomásukra jutott minden adatot, tényt, információt üzleti titoknak minősítenek és megállapodnak, hogy időbeli korlátozás nélküli titoktartási kötelezettség terheli őket minden olyan tényt és adatot illetően, amelyről jogviszony fennállása során, azzal összefüggésben szereznek tudomást.
Felek kötelesek a tudomásukra jutott üzleti titkot, valamint a másik félre, illetve tevékenységére vonatkozó alapvető információkat megőrizni. Titoktartási kötelezettségük a jogviszony megszűnése után is fennmarad.
A titoktartási kötelezettséget bizonyítottan megszegő fél köteles a sérelmet szenvedett fél részére a felszólítástól számított 30 napon belül 5.000.000,- Ft kötbért megfizetni, ezen felül az okozott kár megtérítésére is köteles.
5.2. Kapcsolattartás, jognyilatkozatok közlése
5.2.1. Felek megállapodnak, hogy jelen jogviszonyt érintő bármely nyilatkozatuk, közlésük kizárólag írásban érvényes, akként, hogy azt a Szolgáltató 1.1. pontban rögzített, míg a Megrendelő kapcsolattartói e-mail címére juttatják el egymáshoz.
5.2.2. Megrendelő köteles Szolgáltatót a felhasználói fiókjában történő módosítással haladéktalanul értesíteni a kapcsolattartó személyében és/vagy adataiban bekövetkező változásról. Az értesítés késedelmes teljesítéséből eredő mindennemű felelősség Megrendelőt terheli.
5.2.3. Felek rögzítik, hogy az e-mailt fogadó fél köteles az e-mail megérkezéséről visszaigazolást küldeni az e-mailt küldő fél részére, ennek hiányában az a küldést követő munkanapon kézbesítettnek tekintendő.
5.3. Együttműködési kötelezettség
5.3.1. Felek megállapodnak, hogy jelen jogviszonyhoz kapcsolódó esetleges vitás kérdéseiket békés úton, megegyezéssel kísérlik meg rendezni.
5.3.2. Felek arra az esetre, amennyiben a fenti törekvésük nem vezetne eredményük, a jelen jogviszonyból eredő viták rendezésére – hatáskörtől függően – kikötik a Dunakeszi Járásbíróság, illetve a Budapest Környéki Törvényszék illetékességét.
5.4. Irányadó jog
Jelen jogviszonyra a mindenkor hatályos magyar jogszabályok az irányadóak – ide nem értve a kollíziós szabályokat- a felmerült jogvitákat a magyar jog szabályai alapján kell eldönteni.
5.5. Adatkezelés, adatvédelem
A Szolgáltató jelen jogviszonyra irányadó adatkezelési szabályait az „Adatkezelési Tájékoztató” tartalmazza